г. Доброполье, ул. Банковая
(Советская), 28, офис №5 (2 этаж)
medoc.dobr@ukr.net

(06277) 2-88-88
(099) 221-50-08
(068) 481-20-03

АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ

  1. Можна працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів?

    Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. Ми також рекомендуємо використовувати актуальну версію програми.

  2. Де взяти дистрибутив до комп’ютерної програми «M.E.Doc»?

    Дистрибутив доступний за посиланням –  https://www.medoc.ua/uk/distributive

  3. Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?

    Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

    1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
    2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
    3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
    4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

    Ознайомитися з відеоінструкцією - www.youtube.com

  4. Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? 

    Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах.

  5. Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу?

    Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту medoc.dobr@ukr.net, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.   

  6. Я отримала код доступу, як його завантажити до програми?

    Увійдіть у розділ Адміністрування - Керування кодом доступу та оберіть вкладку Код доступу. Далі відкрийте файл с кодом доступу, роширення файлу .txt, та скопіюйте все, що знаходится у файлі. Після цього вставте все скопійоване у вкладку Код доступу та натисніть кнопку Зберегти.

  7. Як додзвонитися на технічну підтримку програми «M.E.Doc»?

    (06277) 2-88-88, (099) 221-50-08, (068) 481-20-03

  8. Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?

    Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

    Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

    1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
    2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.
    3. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
    4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

    Ознайомтесь з відеоінструкцією по налаштуванню поштового сервера в програмі M.E.Doc - https://www.youtube.com

  9. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?

    Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером                           +380 44 206 72 31 (30)

    Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua

  10. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc автоматично?

    Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

    1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
    2. Натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету»
    3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

    Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
    Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com

  11. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?

    Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

    1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
    2. Оберіть Додати запис (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою  та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
    3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

    Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
    Відправити Договір про визнання електронних документів – https://www.youtube.com
    Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com

  12. Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?

    З понедiлка, 03 липня, запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Cистема передбачає відправку квитанцій коритувачам з затримкою приблизно у 5 годин.

  13. Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?

    Вам необхідно виконати наступне:

    1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
    2. Оберіть Файл - Показати бланк.
    3. Оберіть Файл - Властивості.
    4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
    5. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію
  14. Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?

    Зробити це можливо двома способами:

    1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ.
      Переглянути відеоінструкцію можна за посиланням.
    2. Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.